O firmie KOSMOPROF

Założona wiosną 2000 roku. Powstała tylko dla profesjonalnego rynku kosmetycznego (gabinety, kliniki, SPA). Niezmiennie zajmuje się markami kosmetycznymi tylko w oparciu o ekskluzywne kontrakty. Działa na terenie całej Polski poprzez Opiekunów Rynków. Posiada własny Instytut Szkoleniowy. Skupia się na budowaniu trwałych i partnerskich relacji z Klientami i doskonali serwis ich obsługi. Dba o to, aby reprezentowane przez nią marki były rentowne zarówno dla Gabinetów i SPA, jak i dla Klientów końcowych. Zasięga opinii o nowościach u ludzi nauki.
Od ponad 10 lat współpracuje z Agencją PR. Z jej inicjatywy powstało Stowarzyszenie „Przyjazna Kosmetyka”. Forma prawna – Spółka z o.o.

Korzyści ze współpracy
z KOSMOPROF

Powstanie i sukces firmy Kosmoprof nierozerwalnie wiążą się z osobami jej twórców – Państwem Grażyną i Bogumiłem Zych. Od początku postawili oni na wartości, które przynoszą sukces w uczciwie pojmowanym biznesie. Do zasad tych zaliczyć z pewnością należy budowanie relacji, a nie sprzedaż na siłę, partnerskie traktowanie Klientów, doskonałą obsługę połączoną z pełną dostępnością produktów oraz inwestowanie w rynek i edukację. Cykliczne spotkania, doroczne Kongresy Kosmoprof oraz liczne podróże powodują, iż w większości współpracujących salonów kosmetycznych i ośrodków SPA wiecznie uśmiechnięta twarz Pana Bogumiła i często strapiona twarz Pani Grażyny są doskonale rozpoznawane. Osobowość właścicieli przekłada się również na sposób zarządzania firmą. Każdy, kto miał okazję odwiedzić siedzibę w Szałe pod Kaliszem, gdzie realizowane są cykliczne programy szkoleniowe, doskonale wyczuwa panującą tam atmosferę bliskich, rodzinnych niemal relacji. Uczciwe zasady współpracy oraz dobre relacje z Klientami to wartości, na których od samego początku firma Kosmoprof buduje swoją pozycję na rynku.

Najważniejsze wydarzenia w 20-leciu KOSMOPROF:

Innowacje kosmetologiczne

— Bio-technologia
— Wyciągi z roślinnych komórek macierzystych
— Wymiana jonowa
— Biorytmy skóry – pielęgnacja na różne pory roku
— Cytokiny
— Peptydy bio-mimetyczne i ich kompleksy
— Nutri-kosmetyki – dieta dla skóry
— Nowoczesna trans-skórna penetracja (liposomy, sferulity, plimery, maltodekstryny, nanostruktury
— Wyciąg z białka ślimaka i probiotyki
— Starzenie behawioralne
— pielęgnacja trójwymiarowa 3D
— oryginalne infuzja tlenowa – zabieg gwiazd
— inteligentny system nawadniania
— Nowoczesne filtry słoneczne
— Ochrona przeciwstarzeniowa przed zanieczyszczeniem środowiska
— Złota kolagenina, diament+peptyd – wykorzystanie złota i kamieni szlachetnych
— Wykorzystanie Fuleren C 60
— Najnowsze składniki i technologie w dorocznych nowościach.

Wydane książki

Nowoczesne składniki kosmetyków – Prof.dr hab. Marcin Molski

Nagrody i wyróżnienia

— Perfect Line 2009 spa inspirations za linię Delikatessen Selvert Thermal

— Inspiracje roku 2014 spa inspiration : nagroda główna dla Metody Intraceuticals

— Inspiracje Roku 2015 Beauty Inspiration za linię zabiegową Peptide Lift Selvert Thermal

— InStyle Best BEAUTY BUYS 2015 za Opulence Wand intraceuticals

— InStyle The best Beauty Bye 2016 za Rejuvenate Daily Serum intraceuticals

— Najlepsze dla Urody 2017 : Zmywacz Urban Response Selvert Thermal – EDIPRESS

— Glamour Glammies 2017 za AquaWear Olejek do skóry suchej i normalnej Selvert Thermal

— Men’s Health PRODUKT ROKU 2018 – wyróżnienie w kategorii Ochrona przed słońcem: największa innowacja dla Selvert Thermal Krem Protector Barier z SPF90 Selvert Thermal

— Men’s Health 2018: wyróżnienie Najlepszy produkt do zmywania twarzy za Pianka Detoksykująca FORMEN Selvert Thermal

Własne badania naukowe

Wpływ metody intraceuticals na stan skóry po radio- i chemioterapii pod kierunkiem onkologa Prof.dr hab. Dariusza Iżyckiego
— Klinika Jednego Dnia Iwona Zbrońska – Jankowska– Poznań,
— Joanna Turecka – Bartkowiak – Poznań
— ATENA – Barbara Myśliwy – Nysa

Działalność dobroczynna

— współpraca przy akcji Twoje Życie Twój Styl – wsparcie magazynu w corocznej akcji w ramach miesiąca Różowej Wstążki
— „Jeden Gest” – bezpłatne zabiegi dla osób po terapiach nowotworowych
— sponsoring Kolacji Dobroczynnych organizowanych przez Hotel Grand Lubicz na rzecz dzieci z domów dziecka

Sponsoring

— płyta Jacka Bończyka: „Mój Staszewski”
— debiutancka płyta Mateusza Rulskiego – twórczość własna

Warunki współpracy

1. Kosmoprof działa poprzez Opiekunów Rynków, których zadaniem jest rozwijanie rynku, systematyczna współpraca i kontakt z Klientami.

2. Rozpoczęcie współpracy nie jest uwarunkowane zakupem określonych wartościowo pakietów. Wymagane jest natomiast wprowadzanie do oferty gabinetu, SPA – kompletnych zabiegów lub linii kosmetyków.

3. Zakupy:

— dokonywane są w trybie gotówkowym (za pobraniem).

— każdy premiowany jest odpowiednim %-owo wsparciem,

— podczas promocji premiowane są gratisowymi produktami (zabiegi, pielęgnacja domowa).

5. Zamówienia:

— składane są do Opiekunów Rynków (w szczególnych przypadkach bezpośrednio do Kosmoprof) drogą e-mailową, faxową lub telefoniczną.

— realizacja następuje w przeciągu maksymalnie 48 godzin poprzez firmę kurierską UPS.