Szkolenia

1. KROK PIERWSZY PREZENTACJA

Nieodpłatnie przeprowadzimy prezentację zabiegów, produktów detalicznych do pielęgnacji domowej i urządzeń, które posiadamy w ofercie.

W prezentacji może brać udział dowolna grupa wyznaczona przez kierownictwo hotelu i Spa.

Celem prezentacji będzie zaprezentowanie możliwości oferty zabiegowej wybranej wstępnie wspólnie z Opiekunem Rynku

2. KROK DRUGI SZKOLENIE

SzkoleniaA. Gwarancją pełnego sukcesu SPA jest zarówno dobry produkt i nowoczesne urządzenia oraz dobrze przygotowany personel, który dba o swój profesjonalizm. Nasze szkolenia gwarantują:
- prawidłowe posługiwanie się produktami będącymi w naszej ofercie. Tak by kosmetyczka i fizjoterapeuta potrafił językiem korzyści zarekomendować je klientowi
- skuteczne posługiwanie się firmowymi masażami przeznaczonymi dla poszczególnych linii zabiegowych
- możliwość użycia rytuałów przeznaczonych dla wybranych zabiegów

B. Szkolenia przeprowadzają doświadczeni trenerzy kosmetolodzy oraz fizjoterapeuci, którzy oprócz swojego formalnego wyższego wykształcenia dysponują praktycznymi umiejętnościami, które gwarantują:
- prezentację teoretycznych podstaw, których poznanie daje możliwość wniknięcia w mechanizm działania produktów i zabiegów
- naukę praktyczną wykonania poszczególnych zabiegów, własnoręcznie na partnerze pod okiem trenera - naukę diagnozowania skóry ciała i twarzy oraz indywidualny dobór kosmetyków

C. Szkolenia mogą uwzględniać indywidualne potrzeby SPA, odbiegające od standartowej propozycji. Zwłaszcza wówczas kiedy istnieje konieczność podwyższania kwalifikacji w zakresie
- technik sprzedaży produktów do pielęgnacji domowej - szkolenie marketingowe
- organizacji pracy w spa i podziału zakresu obowiązków pracowników

3. KROK TRZECI DZIEŃ MARKI W SPA

SzkoleniaKOSMOPROF wspiera swoich partnerów organizując wspólnie z nimi, na terenie ich spa i hotelu EVENTY adresowane do klienta końcowego zwłaszcza częstego bywalca spa, którego oczekiwania mogą być ponad standardowe.

Uczestniczymy i wspieramy SPA w organizacji:
POKAZÓW
- demonstrujących masaż lub zabieg
- diagnostycznych kończących się „przepisaniem” określonych zabiegów bądź kosmetyków
AKCJI SPRZEDAZOWYCH
- połączonych z atrakcyjną promocją zakupową
POBYTÓW SWIĄTECZNYCH - ze specjalnymi podarunkami