O firmie

Historia firmy Kosmoprof sięga roku 2000. Od początku jej działalność skoncentrowana jest na rynku kosmetyki profesjonalnej. Dystrybucja opiera się na zasadzie wyłączności na polski profesjonalny rynek kosmetyczny. Polityka sprzedaży wyklucza obecność reprezentowanych marek poza gabinetami kosmetycznymi i ośrodkami SPA. Oferowanych produktów nie można zakupić w perfumeriach, sklepach kosmetycznych, aptekach, czy też sklepach internetowych. Dotyczy to zarówno produktów zabiegowych, jak i detalicznych - do użytku domowego. Dzięki przyjęciu tego rozwiązania, każdy salon zyskuje pewność, że będzie oferował ostatecznym Klientom wyjątkową wartość, a warunki handlowe oparte są o zasady partnerstwa i równości.

O firmie

Powstanie i sukces firmy Kosmoprof nierozerwalnie wiążą się z osobami jej twórców - Państwem Grażyną i Bogumiłem Zych. Od początku postawili oni na wartości, które przynoszą sukces w uczciwie pojmowanym biznesie. Do zasad tych zaliczyć z pewnością należy budowanie relacji, a nie sprzedaż na siłę, partnerskie traktowanie Klientów, doskonałą obsługę połączoną z pełną dostępnością produktów oraz inwestowanie w rynek i edukację.

Cykliczne spotkania, doroczne Kongresy Kosmoprof oraz liczne podróże powodują, iż w większości współpracujących salonów kosmetycznych i ośrodków SPA wiecznie uśmiechnięta twarz Pana Bogumiła i często strapiona twarz Pani Grażyny są doskonale rozpoznawane.

O firmieOsobowość właścicieli przekłada się również na sposób zarządzania firmą. Każdy, kto miał okazję odwiedzić siedzibę w Szałe pod Kaliszem, gdzie realizowane są cykliczne programy szkoleniowe, doskonale wyczuwa panującą tam atmosferę bliskich, rodzinnych niemal relacji.

Uczciwe zasady współpracy oraz dobre relacje z Klientami to wartości, na których od samego początku firma Kosmoprof buduje swoją pozycję na rynku.

Zobacz także: